WYCIECZKA DO WROCŁAWIA KLASY 5A I 5B

Wycieczka do Wrocławia odbyła się 11 i 12 maja 2016 r. Trwała ona dwa dni. Brali w niej udział uczniowie klasy V B i V A.

Wyjechaliśmy o godzinie 610. Na miejsce dotarliśmy o 1100. Czekał tam na nas przewodnik, z którym zwiedzaliśmy miasto. O 1400 pojechaliśmy do McDonald's, gdzie każdy dostał zestaw "2 for U". Następnie o godzinie 1500 wjechaliśmy na punkt widokowy Sky Tower, skąd podziwialiśmy panoramę Wrocławia. Ze Sky Tower pojechaliśmy do Kolejkowa. Było tam mnóstwo realistycznie wyglądających elementów i elektrycznych pociągów. Po wyjeździe z Kolejkowa przyjechaliśmy do Karczmy Miłocin. Zjadliśmy tam obiadokolację i spędziliśmy noc.

Następnego dnia o godzinie 730 zjedliśmy śniadanie i popłynęliśmy parostatkiem do ZOO i Afrykarium. O 1400 poszliśmy zobaczyć Halę Stulecia i fontannę "tańczącą" co godzinę w rytm muzyki. Wybraliśmy się też do ogrodu japońskiego. Później pojechaliśmy na obiad do restauracji i wróciliśmy do Rakoniewic.

Wycieczka była bardzo ciekawa. Zobaczyliśmy wiele naprawdę fajnych miejsc
i rzeczy, a na miejsce wróciliśmy szczęśliwi.

Marta Cichocka

Dodano: 15.06.2016 / Autor:

>> Zobacz wszystkie artykuły.