Wycieczka do Srebrnej Góry klasy 6b i 5b

Trzydniowa wycieczka do Srebrnej Góry klas V B oraz VI B odbyła się w dniach od  8 - 10 maja 2017 r.

Wyjechaliśmy o godzinie 7: 00. Na miejsce przyjechaliśmy o godzinie 11:30. Później wraz z przewodnikami wybraliśmy się na strzelanie z łuków oraz zjazd na linach z trzydziestometrowego wiaduktu pod opieką instruktorów. Po dniu pełnym atrakcji udaliśmy się do Hotelu, zjedliśmy tam obiad oraz spędziliśmy noc.

Następnego dnia o godzinie 9: 00 zjedliśmy śniadanie i podzieliliśmy się na dwie grupy. Pierwsza grupa poszła najpierw do stadniny koni, gdzie mogli pojeździć na koniach. Następnie wybrali się do sztolni. Natomiast druga grupa najpierw wybrała się do sztolni,
a później do stadniny koni. Potem wróciliśmy do hotelu, aby zjeść obiad. Po posiłku postanowiliśmy pójść postrzelać z wiatrówek i powspinać się na ściance. Następnie udaliśmy się na kolacje i resztę wieczoru spędziliśmy w budynku.

Na ostatni dzień cała grupa uczestniczyła w grze w mini golfa. Zwycięzcy otrzymali rozmaite nagrody. Następnie zjedliśmy obiad w restauracji McDonald’s i wróciliśmy do Rakoniewic

Wycieczka była ciekawa. Wykonaliśmy dużo ekstremalnych zadań, zwiedziliśmy mnóstwo ciekawych obiektów. Do domu wróciliśmy cali i zdrowi.

Dodano: 06.06.2017 / Autor: Joanna Wołk

>> Zobacz wszystkie artykuły.